Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
12 Grudzień, 2024
Platforma zintegrowanej komunikacji Panasonic KX-NS500

Platforma zintegrowanej komunikacji Panasonic KX-NS500

  • System inteligentnej hybrydowej centrali PBX dla małych i średnich firm
  • Wbudowane 6 linii miejskich analogowych i 18 linii wewnętrznych
  • Aktywne 4 porty dla aparatów IP-PT KX-NT, KX-UT, KX-TGP6 i KX-HDV
  • Ekonomiczna instalacja i prosta obsługa
  • Możliwość zwiększenia liczby numerów wewnętrznych do 288
  • Łatwa stopniowa migracja z łączności analogowej do komunikacji IP
  • Wbudowane rozwiązanie dla telecentrum, telefonów przenośnych i poczta głosowa
Zobacz więcej...

1
2
3
4
5
6
7
8

Telefon programowy IP Panasonic SoftPhone KX-NCS8100

Używając centrali Panasonic można za pomocą protokołu internetowego (IP) połączyć główne biuro z oddziałami firmy oraz pracownikami w terenie. Niezbędna do tego jest tylko jedna centrala Panasonic, a to oznacza, że prosto i wydajnie możesz kontrolować i zarządzać komunikacją telefoniczną między swoimi biurami. Zaoszczędzisz także na kosztownym okablowaniu telefonicznym - twoje telefony IP łączą się za pośrednictwem istniejącego okablowania lokalnej sieci komputerowej (LAN). Za pomocą telefonu programowego IP możesz łączyć się ze swoimi współpracownikami, nawet jeżeli jesteś daleko od swojego biurka. Zapewni Ci to większą mobilność.

Przykład zastosowań programowego telefonu IP:
Diagram połączeniowy z wykorzystaniem aplikacji IP SoftPhone



Telefon programowy IP: wszechstronność i mobilność


Mobilność - korzystaj za pośrednictwem komputera PC z płynnej komunikacji o praktycznie tym samym poziomie funkcjonalności, która byłaby dostępna, gdybyś miał ze sobą swój biurowy telefon systemowy.

Niskie koszty - nie ma potrzeby instalowania zewnętrznej centrali PBX lub dodatkowego tradycyjnego okablowania telefonicznego.

Przejrzysta integracja - telefony IP można obsługiwać i zarządzać nimi, tak jak innymi telefonami wewnętrznymi.

Elastyczność - technologia IP pozwala na przesyłanie danych i głosu za pośrednictwem tej samej linii.

Czytelny wyświetlacz - wyświetlacz zapewnia wizualną kontrolę, ułatwiając obsługę połączeń oraz realizację innych funkcji. Korzystanie z wyświetlacza umożliwia przeglądanie różnorodnych informacji oraz dostęp do funkcji centrali telefonicznej.

Programowalne przyciski z czerwoną / zieloną lampką LED - użytkownicy linii wewnętrznych mogą dostosować swoje telefony, tak aby mogli szybko uzyskiwać dostęp do linii miejskich, linii wewnętrznych lub często używanych funkcji centrali PBX, takich jak przekierowanie połączeń (FWD), funkcja "Nie przeszkadzać" (DND) oraz konferencja. Każda lampka ma dwukolorową "diodę LED", która wyświetla status linii, status numeru wewnętrznego oraz inne związane z nimi informacje.

Lampka wiadomości / dzwonka (dwukolorowa) - lampka wiadomości / dzwonka świeci na zielono, informując o połączeniu przychodzącym oraz na czerwono, jeżeli została odebrana wiadomość.

Oszczędzający czas, łatwy w obsłudze przycisk nawigacyjny - intuicyjny w obsłudze przycisk nawigacyjny ułatwia użytkownikom linii wewnętrznych szybkie wybieranie i kontrolowanie różnorodnych funkcji lub ustawień, na przykład poziom głośności głośnika i dzwonka.

Wskaźnik poziomu jakości łączna (PING) - telefon posiada wbudowaną funkcję, która wyświetla status połączenia w sieci IP pomiędzy telefonem programowym IP i centralą PBX zapewniając użytkownikowi wizualną kontrolę jego jakości.

Nagrywanie rozmów - funkcja umożliwia nagrywanie rozmów bezpośrednio na komputerze PC (włączając w to stacje sieciowe), bez konieczności posiadania osobnej poczty głosowej. Pliki dźwiękowe mogą być przesyłane pocztą e-mail do współpracowników, którzy nie byli obecni podczas rozmowy. Funkcja ta może zostać również zastosowana w centrach obsługi (ang. Call Centre), gdzie istotne jest nagrywanie rozmów dla zapewnienia bezpieczeństwa lub w celach szkoleniowych.

Wybieranie numerów ze schowka - wystarczy po prostu skopiować numery telefonów z programu Microsoft Outlook, Excel lub innych oraz wkleić je do telefonu programowego IP, aby łatwo i szybko połączyć się z wybranymi abonentami.

IP SoftPhone KX-NCS8100



Dane techniczne telefonu programowego IP SoftPhone KX-NCS8100


Wyświetlacz alfanumeryczny (LCD) 6 linii x 24 znaki
Przyciski programowalne z dwukolorowymi lampkami LED 24 przyciski
Przyciski bezpośredniego wyboru stacji (DSS) z lampką zajętości (BLF) 24 przyciski
Przyciski dostępu do funkcji dla wyświetlacza 4 przyciski
Regulacja głośności systemu głośno mówiącego 12 poziomów
Regulacja głośności słuchawki 4 poziomy
Regulacja głośności dzwonka 4 poziomy
Szybkie wybieranie stacji 10 numerów
Lampka wiadomości / dzwonka Tak
Przekierowanie (FWD) / Funkcja "Nie przeszkadzać" (DND) Tak
System głośnomówiący Tak
Przycisk nawigacyjny Tak
Powtarzanie ostatnio wybranego numeru (Redial) Tak
Funkcja Flash / Recall Tak
Zawieszenie połączenia Tak
Automatyczne odbieranie połączenia (Auto Answer) Tak
Wyciszanie połączenia (Mute) Tak
Przycisk Auto Dial / Store Tak
Przycisk Transfer Tak
Przycisk Konferencja Tak
Przycisk Wiadomości Tak
Przycisk Intercom Tak
Przycisk Pauzy Tak
Opcje Tak
Tryb kompaktowy Tak
Wybieranie numeru ze schowka (wymaga licencji rozszerzonej) Tak
Nagrywanie rozmów (wymaga licencji rozszerzonej) Tak



Licencje telefonu IP SoftPhone KX-NCS8100

Telefon programowy IP SoftPhone KX-NCS8100 można uruchomić w trzech trybach w zależności od posiadanej licencji:

Tryb testowy Licencja podstawowa Licencja rozszerzona
Wszystkie dostępne funkcje TAK NIE NIE
Opcje podstawowe NIE TAK NIE
Opcje rozbudowane
(Nagrywania rozmów oraz wybierania numeru ze schowka)
NIE TAK TAK


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.