Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
4 Październik, 2024
Platforma zintegrowanej komunikacji Panasonic KX-NS500

Platforma zintegrowanej komunikacji Panasonic KX-NS500

  • System inteligentnej hybrydowej centrali PBX dla małych i średnich firm
  • Wbudowane 6 linii miejskich analogowych i 18 linii wewnętrznych
  • Aktywne 4 porty dla aparatów IP-PT KX-NT, KX-UT, KX-TGP6 i KX-HDV
  • Ekonomiczna instalacja i prosta obsługa
  • Możliwość zwiększenia liczby numerów wewnętrznych do 288
  • Łatwa stopniowa migracja z łączności analogowej do komunikacji IP
  • Wbudowane rozwiązanie dla telecentrum, telefonów przenośnych i poczta głosowa
Zobacz więcej...

1
2
3
4
5
6
7
8

Telekomunikacja


Platforma zintegrowanej komunikacji Panasonic KX-NS500

KX-NS500
« poprzednie   Zdjęcie 1 z 2   następne »


 
Najważniejsze cechy KX-NS500:
  • Platforma zintegrowanej komunikacji przeznaczony do pracy w sieci tradycyjnej, SIP oraz IP
  • Wbudowane 6 portów linii miejskich analogowych z CLIP
  • Wbudowane 2 porty linii wewnętrznych cyfrowych z CLIP
  • Wbudowane 16 portów linii wewnętrznych analogowych z CLIP
  • Aktywne 4 porty dla aparatów IP-PT KX-NT i KX-UT
  • Bezpośrednia obsługa do 288 użytkowników wewnętrznych
  • Możliwość rozbudowy do 1000 numerów w systemie scentralizowanym
  • Obsługa 64 linii miejskich SIP oraz 32 linii H.323
  • Obsługa 128 aparatów systemowych IP-PT
  • Obsługa 128 słuchawek DECT
  • Zintegrowany interfejs zasilania awaryjnego
  • Zintegrowane 2 porty awaryjne działające bez zasilania
  • Wbudowane funkcje ujednoliconej obsługi wiadomości głosowych, DISA oraz IVR
  • Wbudowany system rejestracji treści rozmów telefonicznych
  • Wbudowany serwer aplikacji Communication Assistant
  • Aktywne licencje aplikacji Communication Assistant Basic-Express dla wszystkich użytkowników
  • W pełni przejrzyste sieciowanie systemów w rozproszonych lokalizacjach
  • Zaawansowana skalowalność oraz funkcje sieciowe na żądanie
  • Wbudowany interfejs do integracji z jednostką nadrzędną
  • Obsługa nowoczesnych telefonów systemowych serii KX-NT5 oraz telefonów SIP serii KX-UT i KX-TGP
  • Obsługa wielokanałowego systemu bezprzewodowego DECT-IP oraz DECT-SIP

Możliwość zwiększenia pojemności systemu poprzez montaż dodatkowych modułów integracji zasobów Panasonic KX-NS520
Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja: 24 miesiące




Czy Twoja firma poszukuje systemu, który zapewni komunikację wysokiej jakości? Systemu komunikacyjnego, który będzie wsparciem w codziennych zadaniach i może się rozwijać wraz z firmą? W stu procentach niezawodnego systemu komunikacyjnego, który nie wymaga wielkiego budżetu i mnóstwa czasu na instalację?

Oferowana przez firmę Panasonic nowa platforma zintegrowanej komunikacji KX-NS500 stanowi idealne rozwiązanie.

Nowe rozwiązanie do zintegrowanej komunikacji KX-NS500 to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii firmy Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych. Ta inteligentna hybrydowa centrala PBX to ekonomiczny system komunikacji IP i łączności starszego typu dla firm obsługujących do 250 pracowników, który można elastycznie konfigurować i rozszerzać stosownie do konkretnych wymagań firmy.
Platforma zintegrowanej komunikacji Panasonic dla małych i średnich przedsiębiorstw

Urządzenie KX-NS500 wyposażono w zaawansowane funkcje. Konfiguracja początkowa obejmuje sześć analogowych zbiorczych linii komunikacyjnych (magistral) i 18 numerów wewnętrznych. Urządzenie rozszerzające pozwala zwiększyć liczbę numerów wewnętrznych do 288.

KX-NS500 to także system zintegrowanej komunikacji z rozbudowanymi funkcjami IP, takimi jak łączenie telefonów przenośnych, zintegrowana poczta głosowa i poczta e-mail, wiadomości błyskawiczne (czat) oraz informacje o obecności.

Umożliwia też podniesienie wydajności pracy i zwiększenie zadowolenia Klientów dzięki obsłudze aplikacji wbudowanych, takich jako rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów przenośnych i system poczty głosowej.


Kluczowe funkcje


  • System inteligentnej hybrydowej centrali PBX dla małych i średnich firm
  • Urządzenie rozszerzające pozwala rozbudować konfigurację początkową z sześciu analogowych zbiorczych linii komunikacyjnych (magistral) i 18 numerów wewnętrznych do 288 numerów wewnętrznych przenośnych i poczta głosowa
  • Łatwa stopniowa migracja z łączności analogowej do komunikacji IP
  • Wbudowany Media Relay Gateway (MRG)
  • Ekonomiczna instalacja i obsługa
  • Aplikacje wbudowane, w tym rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów


Platforma zintegrowanej komunikacji Panasonic dla małych i średnich przedsiębiorstw



Wbudowana automatyczna recepcjonistka


Jedną ze standardowych funkcji systemu KX-NS500 jest możliwość łączenia Klientów z odpowiednią sekcją lub właściwym operatorem zgodnie z ich zapytaniami w trakcie przekierowywania połączenia na podstawie instrukcji głosowych. System może też poprosić klienta o pozostawienie wiadomości głosowej, jeśli operator nie jest w danej chwili dostępny.


Wykorzystanie istniejących zasobów


W dalszym ciągu istnieje możliwość korzystania z istniejących analogowych telefonów systemowych i cyfrowych telefonów systemowych firmy Panasonic, dzięki czemu system można wymienić niewielkim kosztem i bez marnowania zasobów.


Rozszerzona poczta głosowa


System KX-NS500 można rozszerzyć do poziomu systemu poczty głosowej, który umożliwia jednoczesne rejestrowanie maksymalnie 24 kanałów i przechowywanie do 400 godzin nagrań. System wysyła też użytkownikom wiadomości e-mail z powiadomieniami o nowych wiadomościach głosowych. Wiadomości te mogą być odbierane jako pliki załączników i przesyłane dalej. Powiadomienia w wiadomościach e-mail można też wysyłać w przypadku nieodebranych połączeń, po których Klienci nie pozostawili wiadomości, co pozwala użytkownikom szybko się z nimi skontaktować.

Rozszerzona poczta głosowa - rejestr połączeń


Rozwiązanie dla telecentrum


System KX-NS500 wyposażono w funkcję zaawansowanego przekierowywania połączeń dla małych i średnich telecentrów. Tej funkcji można używać bez zewnętrznego serwera CTI. Wydajniejsze odbieranie połączeń umożliwia skuteczne wykorzystanie ograniczonych zasobów w ramach starań o doskonalszą obsługę klientów.


Automatyczne rejestrowanie i tworzenie kopii zapasowych rozmów


Za pomocą funkcji poczty głosowej można automatycznie rejestrować rozmowy z Klientami. Zarejestrowane dane głosowe można automatycznie zapisywać w pamięci USB lub na serwerze zewnętrznym za pośrednictwem Internetu (NAS), a następnie w razie potrzeby odsłuchiwać. Te dane ułatwiają analizowanie problemów i rozpoznawanie szans związanych z usprawnianiem obsługi klientów.

Automatyczne rejestrowanie i tworzenie kopii zapasowych rozmów


Zgodność z nowoczesnymi, eleganckimi telefonami


Zgodność z nowoczesnymi, eleganckimi telefonami
System KX-NS500 współpracuje ze wszystkimi najnowszymi telefonami bezprzewodowymi i biurkowymi oraz aplikacjami firmy Panasonic, a także z aplikacjami innych producentów.


Dodatkowe funkcje ułatwiające obsługę Klienta



Hotelarstwo
Aby móc świadczyć Klientom usługi hotelarskie na najwyższym poziomie, Twój personel potrzebuje wsparcia ze strony rozwiązań komunikacyjnych, które są wydajne i zawsze dostępne. System KX-NS500 pozwala zaspokoić obie te potrzeby. Wszechstronne zarządzanie systemem, integracja z komputerami PC oraz elastyczność, dzięki której można zapewnić łączność mobilną w całej firmie oznaczają,
że możesz teraz pracować wydajniej niż kiedykolwiek, zapewniając swoim Klientom maksymalną wygodę i komfort.

Służba zdrowia
W służbie zdrowia regularna i wolna od zakłóceń łączność ma kluczowe znaczenie. Dzięki KX-NS500 Twój personel może korzystać z łatwych w obsłudze narzędzi oraz pozostawać w ciągłym kontakcie z innymi członkami zespołu oraz pacjentami lub mieszkańcami, niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajduje. Możliwość integracji z istniejącymi rozwiązaniami w zakresie opieki, np. systemami powiadomień alarmowych, stanowi jego równie cenną zaletę.

Środowiska biurowe
System KX-NS500, który sprawdza się idealnie jako wsparcie funkcji biurowych w Twojej firmie, obejmuje rozwiązania w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej oraz umożliwiające niemal dowolną konfigurację systemy poczty głosowej, dzięki którym Twój personel będzie zawsze osiągalny, niezależnie od tego, w jakim miejscu pracuje. Ich połączenie pozwala na zwiększenie funkcjonalności, obniżenie kosztów, uproszczenie procedur administracyjnych oraz podniesienie poziomu obsługi Klienta.


Funkcje sieciowe


KX-NS500 oferuje bogate funkcje sieciowe i liczne opcje rozbudowy w przedsiębiorstwach jedno i wielooddziałowych (OneLook Networking). Jednostki można łączyć, zapewniając bezpośrednią obsługę nawet 1000 użytkowników przy zachowaniu pełnej przejrzystości zarówno dla użytkowników, jak i administratorów. Wykorzystując sieć Panasonic QSIG, możemy zintegrować obsługę dla 8000 użytkowników.

Korzystając z urządzenia NS500, można z dowolnego miejsca zarządzać systemami autonomicznymi i sieciowymi za pośrednictwem sieci IP. Rozwiązanie obsługuje protokoły SIP i H.323, a także połączenia starszego typu - ISDN QSIG. W przypadku przedsiębiorstw wielooddziałowych serwer umożliwia ekonomiczną komunikację między oddziałami przy wykorzystaniu istniejących sieci IP WAN lub zarządzanych usług VPN oferowanych przez dostawców usług sieciowych.

Dzięki udoskonaleniu takich funkcji, jak dystrybucja połączeń, centralna obsługa wiadomości, telekonferencje i integracja z telefonią komórkową, można efektywnie tworzyć wirtualne zespoły obejmujące wiele placówek połączonych za pomocą sieci i udostępniać zasoby.

OneLook Networking to metoda łączenia serwerów komunikacyjnych Panasonic KX-NS w sieci IP która wspiera pełną integrację zasobów połączonych serwerów Panasonic.

OneLook Networking umożliwia między innymi:
  • Współdzielenie bazy danych pomiędzy jednostkami,
  • Wszystkie funkcje dostępne w obrębie wszystkich systemów,
  • Zdalne zarządzanie wszystkimi systemami,
  • Wprowadzanie zmian które dotyczą wszystkich systemów
  • Zarządzanie siecią składającą się z maksymalnie 16 serwerów KX-NS w sposób identyczny, jak w przypadku pojedynczego systemu.


Dodatkowo każdy z użytkowników serwera komunikacyjnego ma dostęp do indywidualnej strefy ustawień, które może zmienić z dowolnego miejsca i o dowolnej porze dnia, korzystając z urządzenia które obsługuje strony internetowe.

Użytkownicy mogą w ten sposób kontrolować między innymi swój status dostępności, aktywować przekierowanie połączeń, włączyć tryb "Nie przeszkadzać" (DND) itp..

OneLook Networking - bogate funkcje sieciowe i liczne opcje rozbudowy



Instalacje w lokalizacjach odległych dzięki wbudowanemu Media Relay Gateway (MRG)


Wbudowany w KX-NS500 Media Relay Gateway (MRG) umożliwia instalowanie telefonów IP w lokalizacjach rozproszonych oddalonych od centralnego biura np. domy pracowników bez konieczności instalacji routerów i tworzenia VPN. Poprzez połączenie z siecią IP telefony IP mogą być konfigurowane zdalnie i wykorzystywane jako rozszerzenia dla systemu KX-NS500. Pracownicy mobilni (pracujący w ruchu), którzy używają softphone mogą z powodzeniem używać również telefonów IP podczas kiedy są poza biurem. W dodatku, w zależności od ustawień systemu, połączenia te mogą być szyfrowane.

Wbudowany Media Relay Gateway


Rozwiązania dla Call Center


KX-NS500 zawiera zaawansowaną funkcję trasowania połączeń dla małych i średnich Call Centers. Ta funkcjonalność może być używana bez konieczności posiadania zewnętrznego serwera CTI. Pozwala to na zapewnienie wskazówek głosowych klientom oczekującym, automatycznie nagrywać rozmowy oraz równocześnie przeszukiwać dane archiwalne w trakcie rozmowy z Klientem. Dostępne jest również przeszukiwanie danych związanych z poszczególnymi połączeniami telefonicznymi odnośnie konkretnych Klientów w celu zrozumienia natury problemów lub analizowania dostępnych możliwości, jak również kopiowanie zapisanych danych odnośnie określonych rozmów i potem przywoływanie ich przez sieć Internetową na życzenie. Ponadto rozwiązana można rozszerzać na zaspokojenie potrzeb bardziej zaawansowanych Call Center w połączeniu z funkcją Poczty Głosowej, Communication Assistant i aplikacji CTI firm trzecich.

  • Powiadomienia o pozycji oczekiwania
  • Wbudowana automatyczna recepcjonistka
  • Jednolita dystrybucja połączeń (UCD)
  • Priorytet trasowania dla połączeń VIP
  • Przechowywanie połączenia / podwójna zajętość
  • Sprawozdanie agenta / zespołu
  • Monitorowanie statusu wielu zespołów przez administratora
  • Monitorowanie rozmów przez administratora
  • Dzwonienie 1:1 (wydzwanianie zespołowe / wydzwanianie z opóźnieniem)
  • Zajętość anulowana


Automatyczne głosowe wskazówki dla Klientów


Powiadomienia o kolejności


Dzwoniący może sprawdzić swoją pozycję oczekiwania za pomocą komunikatu głosowego. Skoro już zna swoje miejsce w kolejce, wtedy może zdecydować, czy czekać dalej, czy zostawić wiadomość i rozłączyć się.

Automatyczne głosowe wskazówki dla Klientów


Wbudowana automatyczna recepcjonistka


Jedną ze standardowych funkcji systemu KX-NS500 jest możliwość łączenia Klientów z odpowiednią sekcją lub właściwym operatorem zgodnie z ich zapytaniami w trakcie przekierowywania połączenia na podstawie instrukcji głosowych. System może też poprosić Klienta o pozostawienie wiadomości głosowej, jeśli operator nie jest w danej chwili dostępny. Dzięki temu każde połączenie zostanie odebrane, a obsługa Klienta będzie zawsze zgodna z oczekiwaniami.

Wbudowana automatyczna recepcjonistka


Monitorowanie kolejki połączeń oczekujących w czasie rzeczywistym


Administrator Call Center może monitorować bieżącą sytuację oczekujących abonentów odnośnie ilości osób w kolejce oraz czasu oczekiwania na połączenie. Może on również sprawdzać status każdego agenta oraz członków zespołu w celu lepszego rozumienia natury problemów i sposobów polepszenia funkcjonowania Call Center.

Raport historii połączeń - zestawienie ACD dla administratorów


Administrator Call Center może określić zakres dat i godzin, za które mają być dostarczone raporty w celu przeanalizowania funkcjonowania KX-NS500. Można przechować dane do 40 tysięcy połączeń. Raport opiera się na analizie agentów oraz zespołów, które były poddane weryfikacji. Administrator może używać tych wyników by zrozumieć problemy i możliwości związane z obsługą Klienta i archiwizować zapisane dane połączeń oraz przywołać je przez sieć w razie potrzeby.



Mobilność - telefony komórkowe i telefony bezprzewodowe DECT


Wielobazowy system Panasonic DECT to zintegrowane, bezprzewodowe rozwiązanie mobilne, które zostało zaprojektowane z myślą o systemach Panasonic NS500. System zapewnia automatyczne przekazywanie obsługi między zainstalowanymi stacjami bazowymi, zwiększając zasięg i gwarantując realną mobilność nawet na terenie rozległej firmy.

System NS500 można zintegrować również z telefonami komórkowymi. Teraz Klienci nie muszą mieć kilku numerów kontaktowych do użytkowników, którzy korzystają także z telefonów komórkowych. Urządzenie NS500 zapewnia wszystko to, co jest wymagane do integracji telefonów komórkowych i urządzeń przenośnych z biurową siecią komunikacyjną, i umożliwia korzystanie z telefonów komórkowych w taki sam sposób, jak z numerów wewnętrznych w biurze. Za pomocą urządzeń mobilnych można nawiązywać i odbierać połączenia, korzystając z kodów szybkiego wybierania centrali abonenckiej, a także zarządzać grupami dystrybucji połączeń.

Użytkownicy mogą skorzystać również z aplikacji mobilnych, które umożliwiają szybką i łatwą konfigurację funkcji centrali abonenckiej i zarządzanie nimi za pomocą telefonu komórkowego.


Integracja z telefonami komórkowymi


Nie ma potrzeby, aby osoby które korzystają również z telefonu komórkowego miały kilka numerów kontaktowych. KX-NS500 zawiera funkcje integracji telefonów komórkowych i smartfonów z ich biurową siecią łączności, umożliwiając terminalom mobilnym, w tym smartphonom i softphonom, pełnić funkcje telefonów wewnętrznych - wykonujących połączenia wychodzące i przychodzące oraz korzystające z systemu krótkich kodów wybierania.

Integracja systemu Panasonic z urządzeniami Smartphon


  • Platforma zintegrowanej komunikacji KX-NS500 pozwala urządzeniom mobilnym typu Smartphone, być rozpoznawalnym jako telefon wewnętrzny
  • Urządzenia typu Smartphone mają dostęp do podstawowych funkcji, używanych przez telefony biurowe
  • Zmiany Ustawień (tj. Przekazywanie połączeń itp.) mogą być dokonywane ze Smartphona, Tabletu lub PC (z poziomu przeglądarki www)
  • Wykorzystanie innych aplikacji tj. Mobisma Mobile Client, mogą zostać użyte, aby uprościć ten proces


Nadawanie telefonom stacjonarnym i softphonom tego samego numeru - jednonumerowi abonenci wewnętrzni


Można łączyć w pary telefony stacjonarne w biurze z softphonami na smartfonie, umożliwiając wywołanie obu z nich za pomocą jednego numeru wewnętrznego. Można również przekazywać rozmowy na połączone telefony używając jednego tylko przycisku. Pozwala to Klientom na łatwy dostęp do osoby pożądanej, która jest dostępna teraz pod jednym tylko numerem telefonu.

Jednonumerowi abonenci wewnętrzni


Jednoczesne odbieranie połączeń z zespolonych telefonów - zewnętrzne przekierowania w grupach ICD


Telefony komórkowe można przypisać do Grupy Połączeń Przychodzących (ICD). Połączenia przychodzące na numery grupy są inicjowane na wszystkich telefonach komórkowych jednocześnie. Takie rozwiązanie pozwala na odbiór połączenia przychodzącego nawet w sytuacji kiedy osoba główna do załatwienia danej sprawy pozostaje poza zasięgiem.

Zewnętrzne przekierowania w grupach ICD



System bezprzewodowej łączności DECT


Zintegrowany system bezprzewodowej łączności DECT pozwala na prowadzenie rozmów w oparciu o łatwe bezprzewodowe rozszerzenia podczas przebywania poza biurem lub przemieszczając się po firmie, fabryce lub innym dużym obiekcie.

Poszerzalny obszar zasięgu poprzez montaż anten DECT-IP


Antena DECT-IP pozwala na podłączenie centrali PBX poprzez sieć LAN. Jeśli jest w firmie LAN, można komunikować się z odległymi oddziałami firmy poprzez antenę DECT-IP, co zwiększa efektywność działania. Nawet jeśli w firmie nie ma sieci LAN, można użyć wzmacniacza w celu rozszerzenia zasięgu połączeń w tym samym biurze. W ten sposób można dowolnie rozszerzać zasięg połączeń w zależności od potrzeb biznesowych.

Poszerzalny obszar zasięgu poprzez montaż anten DECT-IP



Połączenia konferencyjne


Najróżniejsze funkcjonalności w zakresie zestawienia telekonferencji czyni pracę w firmie lub poza nią bardziej efektywną. Zmniejszają one koszty podróży służbowych i usprawniają podejmowanie decyzji dzięki prowadzeniu łatwej i dogodnej łączności.

Konferencje głosowe wysokiej jakości


Korzystając z różnych technologii przetwarzania głosu dostępnych w telefonach SIP serii KX-UT oraz telefonie konferencyjnym IP KX-NT700, sieć IP może być używana do wykonywania konferencji głosowych o niskich kosztach i wysokiej jakości dźwięku.

Konferencje w dowolnej lokalizacji


Nawet jeśli sale konferencyjne czy miejsca narad nie mają linii telefonicznych czy sieci LAN, można prowadzić konferencje głosowe używając do tego celu telefonu konferencyjnego IP KX-NT700 o ile jest on podłączony do stacji przenośnej DECT w zakresie anteny DECT-IP.

Konferencje i grupowe funkcje połączeń


Funkcja przywoływania DECT zawarta w wielokomórkowym systemie DECT umożliwia wysyłanie wiadomości i utrzymywania połączeń głosowych z wieloma osobami naraz (nawet do 32 osób jednocześnie). Funkcja ta pozwala na wybieranie metody komunikacji odpowiedniej do efektywnego sposobu prowadzenia prac.

Przychodzące połączenia konferencyjne z zewnątrz


Połączenia konferencyjne mogą być wykonywane poprzez wybieranie numeru grupy zarejestrowanej z wyprzedzeniem (do 32 osób włączając dzwoniącego). Pozwala to uniknąć używania płatnych usług telekonferencyjnych dostarczanych przez dostawców telekomunikacyjnych.



Aplikacje zwiększające integralność systemu


System NS500 można wyposażyć w aplikacje partnerów programu Panasonic Software Partners, aby dostosować posiadany system komunikacyjny do określonych potrzeb biznesowych, a w konsekwencji zwiększyć produktywność dzięki integracji systemu telefonicznego z obecnym w firmie oprogramowaniem biznesowym.

Aplikacje partnerów oferują wiele możliwości uproszczenia organizacji pracy w firmie, między innymi dzięki dostępowi do telefonów stacjonarnych i komórkowych z użyciem jednego numeru, udostępnianiu bazy danych CRM w systemie telefonicznym i kontrolowaniu połączeń z poziomu pulpitu systemu Microsoft Windows.

KX-NS500 obsługuje popularne systemy CRM, w tym między innymi:
  • Lotus Notes,
  • Microsoft Dynamics CRM,
  • ACT! 2011 (Professional / Premium),
  • Goldmine,
  • Maximizer,
  • SalesForce.com,
  • Tigerpaw CRM,
  • Netsuite,
  • Sage CRM,
  • SugarCRM


Aplikacja Mobisma integrująca telefon z serwerem komunikacyjnym umożliwia między innymi dostęp do następujących funkcji:
  • Wykonywanie i odbieranie połączeń poprzez platformę zintegrowanej komunikacji KX-NS500,
  • Wykonywanie połączeń używając książki adresowej telefonu komórkowego,
  • Transfer połączeń z komórki do systemu zintegrowanej komunikacji KX-NS500,
  • Zmiana statusu dostępności, Ustawienie / Modyfikacja funkcji: Przekierowanie połączeń i Nie przeszkadzać (Do-Not-Disturb),
  • Logowanie i wylogowywanie z grupy,
  • Dostęp do biurowej Poczty Głosowej,
  • Możliwość dołączania do telekonferencji


Mobisma wspiera szereg popularnych platform mobilnych w tym między innymi:
  • Java,
  • SymbianOS,
  • Android,
  • BlackBerry,
  • Windows Phone,
  • iPhone




Oprogramowanie Panasonic Communication Assistant


Komputery i telefon w jednym - pakiet aplikacji podnoszących produktywność Panasonic Communication Assistant to intuicyjne oprogramowanie do obsługi ujednoliconej komunikacji i współpracy, pracujące pod kontrolą systemu Microsoft Windows i oferujące bogaty zestaw funkcji. Prosta telefonia typu "wskaż i kliknij", status obecności, dostępność, integracja z programem Microsoft Outlook, system komunikacji wideo, integracja z bazą danych oprogramowania CRM i wiele innych rozwiązań połączono w jedną aplikację, która rozszerza i upraszcza komunikację użytkownikom telefonii biznesowej.

Zalety aplikacji:
  • Łatwy w obsłudze interfejs graficzny systemu Microsoft Windows oferuje dostęp do wielu funkcji tradycyjnej centrali abonenckiej
  • Funkcje zarządzania zespołami i współpracy
  • Zintegrowane funkcje statusu obecności i dostępności oraz obsługa kalendarza programu Microsoft Outlook
  • Integracja z kamerami IP
  • Tworzenie wieloosobowych telekonferencji, z wykorzystaniem metody "przeciągnij i upuść"
  • Rozszerzone wersje zoptymalizowane pod kątem określonych zadań i umożliwiające obsługę prac specjalistycznych



Zastrzeżenia:
  1. Technologia, opis, stylistyka i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
  2. Pomimo staranności podczas aktualizacji informacji, prezentowany opis może zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec firmy ULTRAPHON.
  3. Nazwy produktów wymienione w niniejszym dokumencie są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi odpowiednich właścicieli.
  4. Powielanie, przekazywanie, dystrybucja lub przechowywanie części lub całej treści tych stron w jakiejkolwiek formie bez uprzedniej pisemnej zgody firmy ULTRAPHON są zabronione.
  5. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.
* Przy większej ilości zamówienia, istnieje możliwość negocjacji ceny (oferta nie dotyczy towaru oznaczonego jako promocja)


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.