Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
19 Marzec, 2024
System telefoniczny Panasonic DECT oparty na protokole SIP

System telefoniczny Panasonic DECT oparty na protokole SIP

  • 4-kanałowa i 8-kanałowa stacja bazowa DECT IP z sygnalizacją SIP
  • Wbudowany serwer oraz interfejs do obsługi systemu DECT
  • Brak wymaganego dodatkowego sprzętu lub serwera - zinegrowane rozwiązania
  • Obsługa konferencji sieciowych oraz szerokopasmowego dźwięku Audio HD
  • Szyfrowanie połączeń DECT oraz obsługa roamingu i "Hang Over"
  • Obsługa do 256 słuchawek DECT i 128 stacji bazowych
  • Współpraca z słuchawkami DECT SIP KX-UDT111, KX-UDT121 oraz KX-UDT131

1
2
3
4
5
6
7
8

Telekomunikacja


Zaawansowany serwer telekomunikacyjny Panasonic KX-NS1000

KX-NS1000
« poprzednie   Zdjęcie 1 z 2   następne »


 
Najważniejsze cechy KX-NS1000:
  • Serwer komunikacyjny przeznaczony do pracy w sieci SIP i IP o wysokiej wydajności
  • Bezpośrednia obsługa 1000 użytkowników SIP z obsługą dźwięku Audio-HD
  • Obsługa 128 użytkowników aparatów systemowych IP-PT
  • Obsługa 256 linii miejskich SIP oraz linii H.323, PSTN, BRI i PRI
  • Obsługa 512 słuchawek DECT
  • Serwer faksów Super G3 z wysyłką otrzymanych dokumentów na e-mail
  • Możliwość wysyłania faksów bezpośrednio z komputera
  • Wbudowane funkcje ujednoliconej obsługi wiadomości głosowych, DISA oraz IVR
  • Wbudowany system rejestracji treści rozmów telefonicznych
  • Wbudowany serwer aplikacji Communication Assistant
  • Wbudowane aktywne licencje dla 128 użytkowników aplikacji Communication Assistant Basic-Expres
  • W pełni przejrzyste sieciowanie systemów w rozproszonych lokalizacjach
  • Zaawansowana skalowalność oraz funkcje sieciowe na żądanie
  • Wbudowane trzy porty Ethernet (10Base-T / 100Base-TX / 1000-Base-T Auto MDI/MDI-X)
  • Wbudowany port USB oraz RS-232
  • Wbudowane gniazdo audio wejście i wyjście
  • Obsługa nowoczesnych telefonów systemowych serii KX-NT oraz telefonów SIP serii KX-UT i KX-TGP
  • Obsługa wielokanałowego systemu bezprzewodowego DECT-IP oraz DECT-SIP

Jesteśmy Autoryzowanym Instalatorem serwerów komunikacyjnych Panasonic KX-NS1000, dzięki temu zapewnimy Państwu fachowy montaż i konfigurację całego systemu telekomunikacyjnego.
Mamy ponad 25 letnie doświadczenie w instalowaniu i konfigurowaniu systemów telekomunikacyjnych firmy Panasonic.
Potwierdzenie naszych umiejętności

Firma ULTRAPHON jest Autoryzowanym Instalatorem central abonenckich Panasonic seria KX-TDA, seria KX-TDE oraz seria KX-NCP     Firma ULTRAPHON jest certyfikowanym sprzedawcą produktów telekomunikacyjnych Panasonic
Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja: 24 miesiące




Serwer komunikacyjny Panasonic KX-NS1000


Obecnie serwery obsługujące komunikację w firmie powinny zapewniać rozwiązania spełniające rzeczywiste wymagania biznesowe, takie jak uproszczenie i doskonalenie komunikacji, obniżenie kosztów czy zwiększenie wydajności, umożliwiając przy tym elastyczne dostosowanie do sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Sieciowy serwer komunikacyjny NS1000 firmy Panasonic zapewnia te rozwiązania, ponieważ oferuje modułową konstrukcję wyposażoną w sprzęt i oprogramowanie. Dzięki temu można dostosować system łączności do własnych potrzeb.

Serwer NS1000 obsługuje technologię SIP i IP, a także wydajne wbudowane komponenty do ujednoliconej współpracy i komunikacji, takie jak aplikacje komputerowe, wiadomości głosowe i system interaktywnych zapowiedzi głosowych (IVR). Równocześnie współpraca z wszechstronnym zakresem terminali, akcesoriów i aplikacji, umożliwia dostosowanie do wszystkich wymagań przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji, co przekłada się na zwiększenie przychodów.

Dzięki najwyższej w swojej klasie jakości dźwięku HD oraz możliwości zwiększenia pojemności na żądanie, serwer NS1000 stanowi centralny punkt wydajnego rozwiązania komunikacyjnego opartego na technologii VoIP, które oferuje elastyczność, produktywność i prostotę obsługi.

Zaawansowany serwer telekomunikacyjny Panasonic KX-NS1000




Udoskonalenie komunikacji w firmie


Urządzenie NS1000 oferuje kompleksowy zestaw funkcji komunikacyjnych i telefonii sieciowej dzięki wbudowanym zaawansowanym aplikacjom oraz szerokiej ofercie doskonałych przewodowych i bezprzewodowych terminali Panasonic, zestawów słuchawkowych i aplikacji telefonicznych. Funkcje systemu można łatwo rozbudować i rozszerzyć poprzez zastosowanie aplikacji i licencji, które umożliwią spełnienie potrzeb firm jedno- i wielooddziałowych.

Dlaczego warto wybrać NS1000?


  • Szybsza reakcja na potrzeby Klientów - zintegrowane aplikacje do grupowania i trasowania połączeń gwarantują odebranie telefonu przez właściwą osobę,
  • Wyższa wydajność - "status obecności" - wiadomo, kto jest dostępny i jak można skontaktować się z tobą w dowolnym czasie,
  • Mobilność - bezprzewodowe systemy DECT i integracja z telefonami komórkowymi oznacza, że można pozostać w kontakcie nawet w czasie podróży,
  • Integracja z komputerami stacjonarnymi i obsługa aplikacji zwiększająca wydajność pracy,
  • Skalowalność - bezpośrednia obsługa do 1000 użytkowników w całkowitej przejrzystej sieci oraz zintegrowana obsługa 8000 tysięcy użytkowników w sieciach QSIG.


Dzięki doskonałemu interfejsowi CTI (Computer Telephony Interface) serwer komunikacyjny NS1000 współpracuje z wieloma narzędziami do zarządzania kontaktami z Klientami, zapewniając łatwy dostęp do danych kontaktowych Klientów.


Zalety protokołu SIP dla firm


Protokoły SIP i IP stanowią podstawę rozwoju i efektywności w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Urządzenie NS1000 obsługuje protokół SIP (Session Initiation Protocol) - otwarty protokół sygnalizacyjny, który umożliwia nawiązywanie sesji komunikacyjnych w czasie rzeczywistym. Skuteczne wykorzystanie protokołu SIP pomaga uzyskać istotne korzyści, takie jak zwiększenie efektywności użytkowników, obniżenie kosztów komunikacji czy większą elastyczność. Rozwiązania wykorzystujące protokół SIP szybko zyskują popularność wśród dużych przedsiębiorstw. Obecnie serwer NS1000 zapewnia wszystkie korzyści wynikające z technologii SIP także małym i średnim firmom.

Sesja komunikacyjna SIP może obejmować połączenia głosowe, wideo i sieciowe oraz wiadomości błyskawiczne. Do jej przeprowadzenia można wykorzystać wiele urządzeń, np. laptopy, telefony IP, palmtopy i telefony komórkowe. Serwer NS1000 pomaga firmom wykorzystać zalety protokołu SIP, ponieważ zapewnia komunikację między różnymi urządzeniami z użyciem wielu formatów. Takie rozwiązanie daje pewność, że wiadomość zostanie dostarczona.


Linie SIP


Aby łączyć się ze światem z użyciem linii SIP, firmy i instytucje mogą połączyć posiadane systemy do ujednoliconej komunikacji z wieloma dostawcami usług VoIP korzystającymi z protokołu SIP. W ten sposób uzyskają ekonomiczne połączenia VoIP w zarządzanych szerokopasmowych sieciach IP. Dostępne są także połączenia komutowane takie jak linie PSTN, ISDN BRI oraz PRI realizowane z użyciem opcjonalnej karty interfejsu, którą można podłączyć bezpośrednio do systemu.



Ujednolicona komunikacja


Wydajny, wbudowany system ujednoliconej komunikacji i IVR w serwerze NS1000 umożliwia optymalizację sposobu kontaktowania się z Klientami. Elastycznie programowalny system obsługi wiadomości i odpowiedzi zapewnia dostęp do licznych opcji trasowania i grup połączeń. Wszystkie wymagane urządzenia są wbudowane. Ponadto dostępne są licencje, które umożliwiają zwiększenie pojemności systemu zgodnie z potrzebami.

Dobrze skonfigurowany system IVR zapewni szybkie kierowanie Klientów do właściwej osoby lub zespołu, a także zwiększenie zadowolenia Klientów dzięki krótszemu czasowi oczekiwania w kolejce i trwania połączeń. Połączenia mogą być trasowane z uwzględnieniem umiejętności operatora, tematu połączenia lub działu, co zapewni wysoki poziom obsługi Klienta. W celu rozszerzenia funkcji raportowania i analizy danych biznesowych można korzystać z aplikacji innych producentów do obsługi centrów kontaktowych (Call Centre), wykorzystując do tego interfejsy CTSA i TAPI.

Zaawansowany serwer telekomunikacyjny Panasonic KX-NS1000


Rozwiązania modułowe


Wykorzystując technologię IP serwer NS1000 łączy zaawansowane funkcje telefonii ze skalowalną strukturą aplikacji, które zostały precyzyjne wybrane i zoptymalizowane pod kątem wielu typów przedsiębiorstw posiadających zarówno jeden, jak i wiele działów. NS1000 ułatwia komunikację pracownikom biurowym, mobilnym, zdalnym i wykonującym swoje zadania w domu, którzy działają w zróżnicowanych środowiskach, np. w centrach obsługi i centrach dystrybucji.

Wykorzystując otwarte technologie serwer NS1000 jest łatwy w obsłudze dla programistów. Rozwiązanie oferuje interfejs multipleksowania, CSTA i TAPI oraz obsługuje komunikację z wykorzystaniem protokołu SIP. Takie otwarte środowisko programistyczne umożliwia stosowanie aplikacji innych producentów w celu zwiększenia funkcjonalności systemu.

Dzięki temu można ograniczyć dodatkowe inwestycje w nowe oprogramowanie. W większości przypadków istnieje możliwość integracji posiadanego oprogramowania z serwerem NS1000.

Komunikacja zintegrowana


KX-NS1000 daje dużą elastyczność w zakresie zarządzania usługami powiadomienia. Wiadomości głosowe i faksowe można odbierać za pomocą wbudowanego systemu Zintegrowanego Powiadomienia (Unified Messaging) na różne sposoby; jako załączniki e-mail, przez IMAP4 lub z wykorzystaniem aplikacji Communication Assistant. Oznacza to, że w celu osiągnięcia maksimum elastyczności można słuchać komunikatów głosowych za pomocą telefonu lub komputera.

Ujednolicona obsługa wiadomości


Serwer NS1000 umożliwia użytkownikom elastyczne zarządzanie usługami do obsługi wiadomości. Wiadomości głosowe i faksy można odbierać, korzystając z wbudowanego systemu do ujednoliconej komunikacji na wiele sposobów - jako załączniki do wiadomości e-mail, za pośrednictwem serwera IMAP4 NS1000 oraz za pomocą paska narzędzi Communication Assistant programu Microsoft Outlook. Oznacza to, że użytkownicy mogą odsłuchiwać wiadomości głosowe za pomocą telefonu lub komputera.

Wielofunkcyjność serwera komunikacyjnego


Komunikacja w firmie odbywa się z wykorzystaniem różnych środków, między innymi głosu, wiadomości błyskawicznych, poczty elektronicznej i czatu tekstowego. Serwer NS1000 umożliwia zarządzanie wszystkimi powyższymi technologiami jako jednym systemem. W ten sposób użytkownik wie najlepiej, jak skontaktować się z wybraną osobą w dowolnym czasie, ponieważ ma dostęp do aktualizowanych na bieżąco informacji dotyczących obecności w systemie. W rezultacie użytkownicy korzystają z jednego systemu łączącego główne kanały komunikacyjne, które oszczędzą czas i zwiększą wydajność.

Wbudowana poczta głosowa


Wbudowana w KX-NS1000 automatyczna poczta głosowa może obsługiwać połączenia przychodzące, nagrywać wiadomości oraz rozmowy, a także zarządzać skrzynkami głosowymi z poziomu telefonu komórkowego. Domyślnie zainstalowane zostały 2 kanały oraz pamięć pozwalająca na zarejestrowanie 2 godzin rozmownych, które można rozszerzyć do 24 kanałów oraz 1000 godzin rozmownych. Zasoby poczty głosowej mogą być udostępniane w całej sieci za pomocą One-look Networking.

Komunikacja zintegrowana


Wbudowany serwer faksowy


Dzięki wbudowanemu serwerowi faksowemu KX-NS1000 może otrzymywać, rozdzielać i wysyłać faksy. Odebrane faksy można zapisywać w skrzynkach pocztowych z powiadomieniem poprzez lampkę wiadomości lub pocztę elektroniczną, przesyłać, drukować oraz pobierać.

Integracja z e-mail


Kiedy otrzymuje się nową wiadomość głosową lub faks KX-NS1000 wysyła komunikat e-mail z informacją. Faks i wiadomości głosowe mogą być odbierane jako pliki załączników.
KX-NS1000 obsługuje również serwery IMAP4, co pozwala uzyskać dostęp do treści w swoich skrzynek pocztowych przy użyciu wspólnego klienta e-mail, który obsługuje protokół IMAP4 (np. Microsoft Outlook).



Funkcje sieciowe


Serwer NS1000 oferuje bogate funkcje sieciowe i liczne opcje rozbudowy w przedsiębiorstwach jedno i wielooddziałowych (OneLook Networking). Jednostki można łączyć, zapewniając bezpośrednią obsługę nawet 1000 użytkowników przy zachowaniu pełnej przejrzystości zarówno dla użytkowników, jak i administratorów. Wykorzystując sieć Panasonic QSIG, możemy zintegrować obsługę dla 8000 użytkowników.

Korzystając z urządzenia NS1000, można z dowolnego miejsca zarządzać systemami autonomicznymi i sieciowymi za pośrednictwem sieci IP. Rozwiązanie obsługuje protokoły SIP i H.323, a także połączenia starszego typu - ISDN QSIG. W przypadku przedsiębiorstw wielooddziałowych serwer umożliwia ekonomiczną komunikację między oddziałami przy wykorzystaniu istniejących sieci IP WAN lub zarządzanych usług VPN oferowanych przez dostawców usług sieciowych.

Dzięki udoskonaleniu takich funkcji, jak dystrybucja połączeń, centralna obsługa wiadomości, telekonferencje i integracja z telefonią komórkową, można efektywnie tworzyć wirtualne zespoły obejmujące wiele placówek połączonych za pomocą sieci i udostępniać zasoby.

Wsparcie dla sieci QSIG


Kiedy urządzenie KX-NS1000 zostaje podłączone do istniejących central takich jak KX-TDE, KX-NCP lub Cisco za pomocą sieci prywatnej ISDN lub sieci VoIP (H.323) możliwe jest elastyczne zwiększenie ich pojemności i dostarczenie funkcjonalności QSIG.
Sieć QSIG jest w stanie obsłużyć do 8 tysięcy użytkowników i 17 lub więcej lokalizacji w sieci. Nie zachodzi konieczność modernizowania wszystkich PBX, nawet wtedy kiedy zwiększa się liczba pracowników czy otwierane są nowe oddziały.

Budowa systemów do 8000 użytkowników


Kontrolowanie systemów w wielu biurach jako jeden system


Panasonic One-look Networking jest systemem, w którym pojedynczy serwer KX-NS1000 dostarcza i zapewnia funkcjonalność PBX nawet wtedy, kiedy dwie lub więcej PBX jest ze sobą połączonych w sieć.

Nie ma potrzeby instalowania dodatkowych serwerów. System może być rozbudowany w prosty sposób dzięki konsoli internetowej. One-look Networking obsługuje maksymalnie 16 lokalizacji, a większej pojemności KX-NS1000 obsługują nawet do 1000 użytkowników.

Kontrolowanie systemów w wielu biurach jako jeden system


OneLook Networking umożliwia między innymi:
  • Współdzielenie bazy danych pomiędzy jednostkami,
  • Wszystkie funkcje dostępne w obrębie wszystkich systemów,
  • Zdalne zarządzanie wszystkimi systemami,
  • Wprowadzanie zmian które dotyczą wszystkich systemów
  • Zarządzanie siecią składającą się z maksymalnie 16 serwerów KX-NS1000 w sposób identyczny, jak w przypadku pojedynczego systemu.


Dodatkowo każdy z użytkowników serwera komunikacyjnego ma dostęp do indywidualnej strefy ustawień, które może zmienić z dowolnego miejsca i o dowolnej porze dnia, korzystając z urządzenia które obsługuje strony internetowe.

Użytkownicy mogą w ten sposób kontrolować między innymi swój status dostępności, aktywować przekierowanie połączeń, włączyć tryb "Nie przeszkadzać" (DND) itp..

Niezawodny system tworzenia kopi zapasowych, a przeciwdziałanie awariom


Z One-look Networking, system może kontynuować pracę nawet w przypadku wystąpienia awarii systemowej dzięki nadrzędności KX-NS1000. Określając zapasową lokalizację nadrzędną, lokalizacja ta przejmuje tymczasowo funkcje nadrzędne i działa jako lokalizacja nadrzędna, aż do usunięcia awarii.
Dzięki temu każda z lokalizacji może nadal funkcjonować niezależnie. Terminale IP mogą być zarejestrowane do innej centrali PBX.

Zdolność przetrwania a One-look Networking


Sieciowanie IP - łatwość budowania


KX-NS1000 umożliwia korzystanie z One-look Networking i kluczy aktywacyjnych, co pozwala w sposób prosty na budowanie elastycznych, przyjaznych i charakteryzujących się niskim kosztem eksploatacji systemów. Można również instalować terminale IP w rozproszonych lokalizacjach bez konieczności fizycznego ich odwiedzania.

Prosty sposób tworzenia tuneli VPN dzięki wbudowanemu routerowi


Funkcja wbudowanego routera w KX-NS1000 może być wykorzystana do obsługi VPN z sieciami zbudowanymi w formule One-look Networking, a ustawienia mogą być skonfigurowane dla wszystkich oddziałów rozproszonych wyłącznie z centralnej lokalizacji. Ponadto do ustanawiania bezpiecznego połączenia, przy zachowaniu niskich kosztów nie jest konieczne instalowanie dodatkowego sprzętu, a jedynie użycie dodatkowych kluczy aktywacyjnych nawet w przypadku korzystania z softphone czy smartphone.

Wbudowany router


Instalacje w lokalizacjach odległych dzięki wbudowanemu Media Relay Gateway


Wbudowany w KX-NS1000 Media Relay Gateway (MRG) umożliwia instalowanie telefonów IP w lokalizacjach rozproszonych oddalonych od centralnego biura np. domy pracowników. Poprzez połączenie z siecią IP telefony IP mogą być konfigurowane zdalnie i wykorzystywane jako rozszerzenia dla systemu KX-NS1000. Pracownicy mobilni (pracujący w ruchu), którzy używają softphone mogą z powodzeniem używać również telefonów IP podczas kiedy są poza biurem.

Wbudowany Media Relay Gateway




Migracja do funkcjonalności IP


Przez podłączenie istniejącego już systemu PBX z Panasonic KX-NS1000 można skutecznie uzyskać lepszą jakość i elastyczność funkcjonowania linii oraz terminali. KX-NS1000 daje możliwości dodawania pojemności IP oraz znacznej funkcjonalności przy oszczędności środków.

Stopniowa migracja do formuły IP przy wykorzystaniu istniejącego sprzętu


Poprzez podłączenie KX-NS1000 do istniejącej centrali Panasonic, można rozszerzać pojemność terminali oraz magistrali IP, a także wykorzystywać system jednorodnego powiadomienia KX-NS1000 (Unified Messaging). Zaleca się to użytkownikom KX-NS1000, którzy chcą wykorzystywać starsze magistrale oraz terminale w celu uzyskania elastycznej rozbudowy sytemu. Można również użyć KX-NS1000 jako serwera do dodawania funkcjonalności poczty głosowej. Przewidziane jest również wsparcie producenta w zakresie migracji do formuły IP, dostosowanie do potrzeb Użytkownika i jego budżetu.

Przygotowanie do migracji w przyszłości - adaptery do starszej magistrali



Stopniowa migracja do formuły IP


Użytkownicy, którzy korzystają głównie ze starszych magistrali (E1/PRI, ale chcą się przygotować na migrację do formuły IP w przyszłości, mają możliwość użycia adapterów (KX-NS8188/KX-NS8290) do połączenia z KX-NS1000. Pozwala to na zwiększenie ilości dostępnych linii oraz daje możliwość użytkowania zarówno starszych magistrali oraz tych IP. Poszerzanie funkcjonalności magistrali może być dowolnie elastyczne i dostosowane do budżetu użytkownika. Adaptery pozwalają na podłączenie aż do 16 jednostek.

Adaptery magistrali



Rozwiązania dla Call Center


KX-NS1000 zawiera zaawansowaną funkcję trasowania połączeń dla małych i średnich Call Centers. Ta funkcjonalność może być używana bez konieczności posiadania zewnętrznego serwera CTI. Pozwala to na zapewnienie wskazówek głosowych klientom oczekującym, automatycznie nagrywać rozmowy oraz równocześnie przeszukiwać dane archiwalne w trakcie rozmowy z Klientem. Dostępne jest również przeszukiwanie danych związanych z poszczególnymi połączeniami telefonicznymi odnośnie konkretnych Klientów w celu zrozumienia natury problemów lub analizowania dostępnych możliwości, jak również kopiowanie zapisanych danych odnośnie określonych rozmów i potem przywoływanie ich przez sieć Internetową na życzenie. Ponadto rozwiązana można rozszerzać na zaspokojenie potrzeb bardziej zaawansowanych Call Center w połączeniu z funkcją Poczty Głosowej, Communication Assistant i aplikacji CTI firm trzecich.

  • Powiadomienia o pozycji oczekiwania
  • Jednolita dystrybucja połączeń (UCD)
  • Priorytet trasowania dla połączeń VIP
  • Przechowywanie połączenia / podwójna zajętość
  • Sprawozdanie agenta / zespołu
  • Monitorowanie statusu wielu zespołów przez administratora
  • Monitorowanie rozmów przez administratora
  • Dzwonienie 1:1 (wydzwanianie zespołowe / wydzwanianie z opóźnieniem)
  • Zajętość anulowana



Automatyczne głosowe wskazówki dla Klientów


Powiadomienia o kolejności


Dzwoniący może sprawdzić swoją pozycję oczekiwania za pomocą komunikatu głosowego. Skoro już zna swoje miejsce w kolejce, wtedy może zdecydować, czy czekać dalej, czy zostawić wiadomość i rozłączyć się.

Monitorowanie kolejki połączeń oczekujących w czasie rzeczywistym


Administrator Call Center może monitorować bieżącą sytuację oczekujących abonentów odnośnie ilości osób w kolejce oraz czasu oczekiwania na połączenie. Może on również sprawdzać status każdego agenta oraz członków zespołu w celu lepszego rozumienia natury problemów i sposobów polepszenia funkcjonowania Call Center.

Raport historii połączeń - zestawienie ACD dla administratorów


Administrator Call Center może określić zakres dat i godzin, za które mają być dostarczone raporty w celu przeanalizowania funkcjonowania KX-NS1000. Można przechować dane do 600 tysięcy połączeń. Raport opiera się na analizie agentów oraz zespołów, które były poddane weryfikacji. Administrator może używać tych wyników by zrozumieć problemy i możliwości związane z obsługą Klienta i archiwizować zapisane dane połączeń oraz przywołać je przez sieć w razie potrzeby.



Mobilność - telefony komórkowe i telefony bezprzewodowe DECT


Wielobazowy system Panasonic DECT to zintegrowane, bezprzewodowe rozwiązanie mobilne, które zostało zaprojektowane z myślą o serwerze Panasonic NS1000. System zapewnia automatyczne przekazywanie obsługi między zainstalowanymi stacjami bazowymi, zwiększając zasięg i gwarantując realną mobilność nawet na terenie rozległej firmy.

System NS1000 można zintegrować również z telefonami komórkowymi. Teraz Klienci nie muszą mieć kilku numerów kontaktowych do użytkowników, którzy korzystają także z telefonów komórkowych. Urządzenie NS1000 zapewnia wszystko to, co jest wymagane do integracji telefonów komórkowych i urządzeń przenośnych z biurową siecią komunikacyjną, i umożliwia korzystanie z telefonów komórkowych w taki sam sposób, jak z numerów wewnętrznych w biurze. Za pomocą urządzeń mobilnych można nawiązywać i odbierać połączenia, korzystając z kodów szybkiego wybierania centrali abonenckiej, a także zarządzać grupami dystrybucji połączeń.

Użytkownicy mogą skorzystać również z aplikacji mobilnych, które umożliwiają szybką i łatwą konfigurację funkcji centrali abonenckiej i zarządzanie nimi za pomocą telefonu komórkowego.


Integracja z telefonami komórkowymi


Nie ma potrzeby, aby osoby które korzystają również z telefonu komórkowego miały kilka numerów kontaktowych. KX-NS1000 zawiera funkcje integracji telefonów komórkowych i smartfonów z ich biurową siecią łączności, umożliwiając terminalom mobilnym, w tym smartphonom i softphonom, pełnić funkcje telefonów wewnętrznych - wykonujących połączenia wychodzące i przychodzące oraz korzystające z systemu krótkich kodów wybierania.

Integracja systemu Panasonic z urządzeniami Smartphon


  • Serwer komunikacyjny KX-NS1000 pozwala urządzeniom mobilnym typu Smartphone, być rozpoznawalnym jako telefon wewnętrzny
  • Urządzenia typu Smartphone mają dostęp do podstawowych funkcji, używanych przez telefony biurowe
  • Zmiany Ustawień (tj. Przekazywanie połączeń itp.) mogą być dokonywane ze Smartphona, Tabletu lub PC (z poziomu przeglądarki www)
  • Wykorzystanie innych aplikacji tj. Mobisma Mobile Client, mogą zostać użyte, aby uprościć ten proces


Nadawanie telefonom stacjonarnym i softphonom tego samego numeru - jednonumerowi abonenci wewnętrzni


Można łączyć w pary telefony stacjonarne w biurze z softphonami na smartfonie, umożliwiając wywołanie obu z nich za pomocą jednego numeru wewnętrznego. Można również przekazywać rozmowy na połączone telefony używając jednego tylko przycisku. Pozwala to Klientom na łatwy dostęp do osoby pożądanej, która jest dostępna teraz pod jednym tylko numerem telefonu.

Jednonumerowi abonenci wewnętrzni


Jednoczesne odbieranie połączeń z zespolonych telefonów - zewnętrzne przekierowania w grupach ICD


Telefony komórkowe można przypisać do Grupy Połączeń Przychodzących (ICD). Połączenia przychodzące na numery grupy są inicjowane na wszystkich telefonach komórkowych jednocześnie. Takie rozwiązanie pozwala na odbiór połączenia przychodzącego nawet w sytuacji kiedy osoba główna do załatwienia danej sprawy pozostaje poza zasięgiem.

Zewnętrzne przekierowania w grupach ICD



System bezprzewodowej łączności DECT


Zintegrowany system bezprzewodowej łączności DECT pozwala na prowadzenie rozmów w oparciu o łatwe bezprzewodowe rozszerzenia podczas przebywania poza biurem lub przemieszczając się po firmie, fabryce lub innym dużym obiekcie.

Antena DECT-IP pozwala na podłączenie centrali PBX poprzez sieć LAN. Jeśli jest w firmie LAN, można komunikować się z odległymi oddziałami firmy poprzez antenę DECT-IP, co zwiększa efektywność działania. Nawet jeśli w firmie nie ma sieci LAN, można użyć wzmacniacza w celu rozszerzenia zasięgu połączeń w tym samym biurze. W ten sposób można dowolnie rozszerzać zasięg połączeń w zależności od potrzeb biznesowych.

Poszerzalny obszar zasięgu poprzez montaż anten DECT-IP



Połączenia konferencyjne


Najróżniejsze funkcjonalności w zakresie zestawienia telekonferencji czyni pracę w firmie lub poza nią bardziej efektywną. Zmniejszają one koszty podróży służbowych i usprawniają podejmowanie decyzji dzięki prowadzeniu łatwej i dogodnej łączności.

Konferencje głosowe wysokiej jakości


Korzystając z różnych technologii przetwarzania głosu dostępnych w telefonach SIP serii KX-UT oraz telefonie konferencyjnym IP KX-NT700, sieć IP może być używana do wykonywania konferencji głosowych o niskich kosztach i wysokiej jakości dźwięku.

Konferencje w dowolnej lokalizacji


Nawet jeśli sale konferencyjne czy miejsca narad nie mają linii telefonicznych czy sieci LAN, można prowadzić konferencje głosowe używając do tego celu telefonu konferencyjnego IP KX-NT700 o ile jest on podłączony do stacji przenośnej DECT w zakresie anteny DECT-IP.

Konferencje i grupowe funkcje połączeń


Funkcja przywoływania DECT zawarta w wielokomórkowym systemie DECT umożliwia wysyłanie wiadomości i utrzymywania połączeń głosowych z wieloma osobami naraz (nawet do 32 osób jednocześnie). Funkcja ta pozwala na wybieranie metody komunikacji odpowiedniej do efektywnego sposobu prowadzenia prac.

Przychodzące połączenia konferencyjne z zewnątrz


Połączenia konferencyjne mogą być wykonywane poprzez wybieranie numeru grupy zarejestrowanej z wyprzedzeniem (do 32 osób włączając dzwoniącego). Pozwala to uniknąć używania płatnych usług telekonferencyjnych dostarczanych przez dostawców telekomunikacyjnych.



Aplikacje


Serwer NS1000 można wyposażyć w aplikacje partnerów programu Panasonic Software Partners, aby dostosować posiadany system komunikacyjny do określonych potrzeb biznesowych, a w konsekwencji zwiększyć produktywność dzięki integracji systemu telefonicznego z obecnym w firmie oprogramowaniem biznesowym.

Aplikacje partnerów oferują wiele możliwości uproszczenia organizacji pracy w firmie, między innymi dzięki dostępowi do telefonów stacjonarnych i komórkowych z użyciem jednego numeru, udostępnianiu bazy danych CRM w systemie telefonicznym i kontrolowaniu połączeń z poziomu pulpitu systemu Microsoft Windows.

KX-NS1000 obsługuje popularne systemy CRM, w tym między innymi:
  • Lotus Notes,
  • Microsoft Dynamics CRM,
  • ACT! 2011 (Professional / Premium),
  • Goldmine,
  • Maximizer,
  • SalesForce.com,
  • Tigerpaw CRM,
  • Netsuite,
  • Sage CRM,
  • SugarCRM


Aplikacja Mobisma integrująca telefon z serwerem komunikacyjnym umożliwia między innymi dostęp do następujących funkcji:
  • Wykonywanie i odbieranie połączeń poprzez serwer komunikacyjny KX-NS1000,
  • Wykonywanie połączeń używając książki adresowej telefonu komórkowego,
  • Transfer połączeń z komórki do serwera komunikacyjnego KX-NS1000,
  • Zmiana statusu dostępności, Ustawienie / Modyfikacja funkcji: Przekierowanie połączeń i Nie przeszkadzać (Do-Not-Disturb),
  • Logowanie i wylogowywanie z grupy,
  • Dostęp do biurowej Poczty Głosowej,
  • Możliwość dołączania do telekonferencji


Mobisma wspiera szereg popularnych platform mobilnych w tym między innymi:
  • Java,
  • SymbianOS,
  • Android,
  • BlackBerry,
  • Windows Phone,
  • iPhone




Oprogramowanie Panasonic Communication Assistant


Komputery i telefon w jednym - pakiet aplikacji podnoszących produktywność Panasonic Communication Assistant to intuicyjne oprogramowanie do obsługi ujednoliconej komunikacji i współpracy, pracujące pod kontrolą systemu Microsoft Windows i oferujące bogaty zestaw funkcji. Prosta telefonia typu "wskaż i kliknij", status obecności, dostępność, integracja z programem Microsoft Outlook, system komunikacji wideo, integracja z bazą danych oprogramowania CRM i wiele innych rozwiązań połączono w jedną aplikację, która rozszerza i upraszcza komunikację użytkownikom telefonii biznesowej.

Zalety aplikacji:


  • Łatwy w obsłudze interfejs graficzny systemu Microsoft Windows oferuje dostęp do wielu funkcji tradycyjnej centrali abonenckiej
  • Funkcje zarządzania zespołami i współpracy
  • Zintegrowane funkcje statusu obecności i dostępności oraz obsługa kalendarza programu Microsoft Outlook
  • Integracja z kamerami IP
  • Tworzenie wieloosobowych telekonferencji, z wykorzystaniem metody "przeciągnij i upuść"
  • Rozszerzone wersje zoptymalizowane pod kątem określonych zadań i umożliwiające obsługę prac specjalistycznych



Zastrzeżenia:
  1. Technologia, opis, stylistyka i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
  2. Pomimo staranności podczas aktualizacji informacji, prezentowany opis może zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec firmy ULTRAPHON.
  3. Nazwy produktów wymienione w niniejszym dokumencie są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi odpowiednich właścicieli.
  4. Powielanie, przekazywanie, dystrybucja lub przechowywanie części lub całej treści tych stron w jakiejkolwiek formie bez uprzedniej pisemnej zgody firmy ULTRAPHON są zabronione.
  5. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.
* Przy większej ilości zamówienia, istnieje możliwość negocjacji ceny (oferta nie dotyczy towaru oznaczonego jako promocja)


© 2013 ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.