Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
19 Marzec, 2024
Zaawansowany serwer telekomunikacyjny Panasonic KX-NS1000

Zaawansowany serwer telekomunikacyjny Panasonic KX-NS1000

  • Bezpośrednia obsługa 1000 użytkowników SIP z obsługą dźwięku Audio-HD
  • Zaawansowana skalowalność oraz funkcje sieciowe na żądanie
  • Serwer faksów Super G3 z wysyłką otrzymanych dokumentów na e-mail
  • Wbudowane funkcje ujednoliconej obsługi wiadomości głosowych oraz IVR
  • Wbudowany system rejestracji treści rozmów telefonicznych
  • Wbudowany serwer Communication Assistant z aktywnymi licencjami
  • W pełni przejrzyste sieciowanie systemów w rozproszonych lokalizacjach
Zobacz więcej...

1
2
3
4
5
6
7
8

Profesjonalne funkcje bilingowe i hotelowe Panasonic

Dla firm działających w branży hotelowej systemy oparte na centralach Panasonic są doskonałym narzędziem poprawy wydajności i obsługi Klientów. Systemy te posiadają wbudowane różnorodne funkcje hotelowe, między innymi takie jak:
Wykorzystanie hotelowego interfejsu Panasonic PMS (Property Management Software; moduły KX-A291/KX-A292/KX-A293) umożliwia łączenie się z działającym na komputerze oprogramowaniem do zarządzania hotelem, w celu zapewnienia wydajnej współpracy z większością dostępnego oprogramowania hotelowego.

Profesjonalne funkcje bilingowe i hotelowe - powiązanie z systemem PMS


Funkcjonalność systemów Panasonic pozwala również na zaawansowaną integrację z dodatkowymi rozwiązaniami w oparciu o produkty firmy na przykład Control4 Suite System lub DuVoice. Integrując wówczas centralę Panasonic z systemem Control4 Suite System, gdy Klient wymelduje się z pokoju, system automatycznie wyśle informację o wyłączeniu wszystkich świateł i ogrzewania w pokoju z którego nastąpiło wymeldowanie. Taka integracja przyczynia się do oszczędności kosztów i czasu personelu hotelowego.

Możliwość integracji interfejsu hotelowego Panasonic z innymi produktami umożliwia korzystanie z funkcji zwiększających wydajność i zapewnienia lepszą obsługę Klientów.


System płatność i podsumowania pobytu w hotelu

Centrale telefoniczne Panasonic posiadają również zintegrowane funkcje dla płatności i podsumowania pobytu Klientów w hotelu. Dzięki tej funkcjonalności obsługa hotelowa może w szybki i prosty sposób przygotować i wydrukować pełny rachunek za pobyt w hotelu jednocześnie z personalizacją ustawień i wyboru języka dla drukowanego rachunku.

Personel hotelu ma również możliwość wyświetlenia szczegółowych informacji dotyczących pobytu Klienta na wyświetlaczu aparatu systemowego. Pozwoli to na łatwe uwzględnienie dodatkowych opłat do bieżącego rachunku za korzystanie z mini baru, obsługi pokojowej, opłaty parkingowej, ustalenie podatku bądź innych dowolnych opłat zdefiniowanych przez hotel.

Wszelkie opłaty wraz z rejestrem połączeń telefonicznych i ogólnym podsumowaniem uwzględnione są na końcowym rachunku.

Przygotowanie płatności i podsumowania pobytu Klienta w hotelu



Aplikacja taryfikacji połączeń telefonicznych Panasonic CA Call Accounting

Systemy Panasonic posiadają również aplikację do taryfikacji połączeń telefonicznych. Aplikacja CA Call Accounting to doskonałe narzędzie zawierające szereg funkcji, które w łatwy i prosty sposób pozwolą na pełną kontrolę wszystkich połączeń telefonicznych z i do centrali telefonicznej. Dodatkowo intuicyjny interfejs sprawia, że aplikacja jest prosta i wygodna w obsłudze.

Aplikacja taryfikacyjna obsługuje komunikację zarówno poprzez port RS-232 jak i port LAN. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mamy możliwość gromadzenia danych o połączeniach telefonicznych z kilku central Panasonic na raz.

Zdalne zarządzanie CA Call Accounting


Aplikacja taryfikacji połączeń telefonicznych posiada między innymi następujące funkcje:
Aplikacja taryfikacji połączeń telefonicznych Panasonic CA Call Accounting


Nasza firma jest Autoryzowanym Partnerem Handlowym Panasonic i Autoryzowanym Instalatorem central abonenckich Panasonic, dlatego zakupione w naszej firmie i instalowane przez nas centrale telefoniczne, dostarczane są wraz z aplikacją taryfikacyjną Panasonic CA Call Accounting. Dodatkowo zapewniamy instalację, szkolenie i pełne wdrożenie aplikacji taryfikacyjnej.


© 2013 ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.