Nowe telefony bezprzewodowe Panasonic z serii KX-TG8000
2007-11-12Panasonic wprowadza na polski rynek cyfrowe telefony bezprzewodowe typu DECT z kolorowym wyświetlaczem LCD. Modele oznaczone symbolami
KX-TG8220 i
KX-TG8200 wyróżniają się niezwykle elegancką i nowoczesną stylistyką, różnorodnością polifonicznych dźwięków oraz łatwą obsługą m.in. dzięki graficznemu menu i ergonomicznemu przyciskowi nawigacyjnemu.
Nowe telefony Panasonic DECT, których wysokiej jakości obudowa przypomina politurę fortepianu, zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu komfortu i wygody obsługi. W tym celu w obu modelach zainstalowano 1,5-calowy, czytelny, kolorowy wyświetlacz oraz podświetlaną klawiaturę i wyświetlacz w słuchawce. Zbliżone do graficznego interfejsu użytkownika, oparte na ikonach menu ułatwia dostęp do bogatych funkcji urządzenia i jego ustawień. W zależności od indywidualnych preferencji użytkownik może także wybrać jeden z trzech atrakcyjnych wzorów "tapety". Z kolei, o nadchodzącym połączeniu powiadamia podświetlana na kolor bursztynowy klawiatura słuchawki. Rozwiązanie to jest niezwykle praktyczne podczas korzystania z telefonu w ciemności.
Dzięki zapewniającemu swobodę ruchu systemowi głośnomówiącemu można odbierać połączenia bez przerywania dotychczasowej czynności np. sprzątania czy też pisania e-maila. Wiadomości tekstowe można wysyłać nawet, jeżeli osoba, z którą chce się rozmawiać nie podnosi słuchawki.
Telefony
KX-TG8220 i
KX-TG8200 zostały wyposażone także w funkcję identyfikacji abonenta wywołującego, dzięki czemu użytkownik wie, kto do niego dzwoni. Lista identyfikacji obejmuje 50 nazw i numerów telefonów. Książka telefoniczna zapamiętuje w słuchawce 200 wpisów (nazwa + numer).
Z jedną stacją bazową może pracować nawet 6 słuchawek, dzięki czemu np. każdy członek rodziny może mieć własną słuchawkę telefoniczną. Dodatkowo, model KX-TG8220 posiada wysokiej jakości cyfrowy automat zgłoszeniowy, czyli tzw. automatyczną sekretarkę, z 40-minutowym czasem nagrywania.
Akumulator Ni-MH w obu modelach umożliwia do 12 godzin rozmowy i 150 godzin pracy w trybie gotowości.
« powrót