Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
21 Kwiecień, 2025
System telefoniczny Panasonic DECT oparty na protokole SIP

System telefoniczny Panasonic DECT oparty na protokole SIP

  • 4-kanałowa i 8-kanałowa stacja bazowa DECT IP z sygnalizacją SIP
  • Wbudowany serwer oraz interfejs do obsługi systemu DECT
  • Brak wymaganego dodatkowego sprzętu lub serwera - zinegrowane rozwiązania
  • Obsługa konferencji sieciowych oraz szerokopasmowego dźwięku Audio HD
  • Szyfrowanie połączeń DECT oraz obsługa roamingu i "Hang Over"
  • Obsługa do 256 słuchawek DECT i 128 stacji bazowych
  • Współpraca z słuchawkami DECT SIP KX-UDT111, KX-UDT121 oraz KX-UDT131

1
2
3
4
5
6
7
8

e-Gwarancja od Panasonic

2006-09-18
Panasonic Polska poinformował o wprowadzeniu, nowego systemu gwarancyjnego, którego celem jest uproszczenie formalności związanych z realizacją procedur reklamacyjnych. Nowy system zwany e-GWARANCJĄ Panasonic zaoszczędzi czas klientów i sprzedawców. Od tej pory jedynym dokumentem wymaganym w Autoryzowanych Serwisach będzie dowód zakupu.

Dotychczas Klient był zobowiązany do przedstawienia w Autoryzowanym Serwisie zarówno dowodu zakupu jak i ważnej, potwierdzonej przez punkt sprzedaży Karty Gwarancyjnej. "Konieczność podbijania Karty Gwarancyjnej w sklepie to często dodatkowa procedura, czasem związana ze stratą czasu i staniem w kolejce. Dzięki e-GWARANCJI Panasonic nasi klienci będą zobowiązani do przedstawienia w punktach serwisowych jedynie dowodu zakupu. Żadne inne dokumenty nie będą potrzebne" - mówi Radek Jaworski, PR Manager w Panasonic Polska - "Nowy system zaoszczędzi zarówno czas sprzedawców jak i konsumentów. Nie trzeba będzie również więcej pamiętać o właściwym zabezpieczeniu i przechowywaniu Kart Gwarancyjnych".

Konsekwencją wprowadzenia e-GWARANCJI jest decyzja o zaprzestaniu dodawania polskojęzycznych wersji Kart Gwarancyjnych do produktów dystrybuuowanych przez Panasonic Polska.

Informacji o aktualnych warunkach gwarancyjnych dla poszczególnych modeli można zasięgnąć na stronie Panasonic Polska, w specjalnym serwisie poświęconym e-GWARANCJI lub pod numerem telefonu infolinii 0 801 351 903. "Wierzymy, że nowy system działający na podobnej zasadzie jak bardzo popularne w Polsce elektroniczne bilety lotnicze zyska akceptację naszych klientów i przyczyni się do zwiększenia komfortu podczas zakupów oraz eksploatacji naszych urządzeń" - dodaje Radek Jaworski z Panasonic Polska.

« powrót


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.