Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
4 Październik, 2024
Zaawansowany system wideokonferencji High Definition Panasonic KX-VC500

Zaawansowany system wideokonferencji High Definition Panasonic KX-VC500

  • Płynna i interaktywna komunikacja dająca wrażenie przebywania w tym samym pomieszczeniu
  • Zintegrowane nowoczesne technologie Full-HD do przetwarzania wysokiej jakości obrazu
  • Strumieniowanie dźwięku i obrazu HD w czasie rzeczywistym
  • Komunikacja audio w trybie Full Duplex 20kHz (stereo)
  • Szyfrowanie transmisji obrazu oraz dźwięku (AES-CM)
  • Niskie zapotrzebowania na pasmo transmisyjne z automatycznym dostosowaniem
  • Współdzielenie obrazu bezpośrednio z komputera i dodatkowej kamery
Zobacz więcej...

1
2
3
4
5
6
7
8

Telekomunikacja


Zaawansowany system przetwarzania głosu Panasonic KX-TVM50

KX-TVM50
« poprzednie   Zdjęcie 1 z 3   następne »


 
Najważniejsze cechy KX-TVM50:
  • 2 do 6 portów i 64 skrzynki pocztowe
  • Maksymalny systemowy czas nagrań do 8 godzin
  • Wiadomości elektroniczne (e-wiadomości)
  • Automatyczna obsługa połączeń
  • Monitorowanie nagrywanej wiadomości (LCS)
  • Nagrywanie rozmów w swojej bądź obcej skrzynce głosowej
  • Menu wyświetlane na monitorach LCD telefonów systemowych
  • Integracja z pocztą elektroniczną poprzez interfejs LAN
  • Możliwość tworzenia przez użytkownika własnych schematów obsługi połączeń przychodzących

Zapewniamy fachowy montaż i podłączenie systemu poczty głosowej
Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja: 24 miesiące




System zarządzania wiadomościami
Systemy zarządzania wiadomościami firmy Panasonic udostępniają wielojęzyczną i wydajną obsługę połączeń, zapewniając klientom obsługę i wsparcie, jakich oczekują. Dodatkową korzyścią płynącą z ich wykorzystania jest automatyczna obsługa wiadomości i możliwość monitorowania sytuacji firmy przez 24 godziny na dobę. Oczywiście przynosi to również wymierne oszczędności. Systemy zarządzania wiadomościami Panasonic oznaczają większą wygodę dla Ciebie i większe zadowolenie Twoich klientów.

Pocztę głosową można tak skonfigurować, aby pocztą elektroniczną wysyłała powiadomienie o otrzymaniu nowych wiadomości. Następnie można zdalnie zalogować się do swojej skrzynki pocztowej i odsłuchać te wiadomości. Jeszcze lepiej jest tak zaprogramować pocztę głosową, aby wysłała nowe wiadomości jako załącznik e-mail w formie pliku formatu WAV, który można wysłuchać nawet bez odbierania telefonu! łatwo jest również przekierować je pocztą elektroniczną do współpracowników i zachować kopię zapasową na dysku swojego komputera. Dzwonienie do biura, aby sprawdzić swoją skrzynkę pocztową, staje się wreszcie reliktem przeszłości

Osobiste skrzynki pocztowe i powiadomienia przez e-mail
Wykorzystując zaawansowane systemy zarządzania wiadomościami KX-TVM, każdemu numerowi wewnętrznemu można przydzielić własną skrzynkę pocztową, z którą można połączyć się o każdej porze dnia i nocy. Jeżeli dzwoniący pozostawi wiadomość głosową dla użytkownika, zostanie on o niej powiadomiony przez lampkę wiadomości oczekującej, dostępną w telefonach systemowych, lub może dodatkowo otrzymać na swoim komputerze powiadomienie pocztą elektroniczną, zawierające pozostawioną wiadomość w formie załącznika. Informacje o połączeniu są zapamiętywane łącznie z wiadomością i wyświetlane na wyświetlaczu telefonu systemowego. Zawierają one numer telefonu dzwoniącego, czas nawiązania połączenia oraz jego długość.

Doskonała obsługa Twoich klientów
Niezależnie od rozmiarów przedsiębiorstwa wydajne i prawidłowe zarządzanie połączeniami telefonicznymi stanowi ważny element w powodzeniu prowadzonej działalności. Firma Panasonic udostępnia różnorodne rozwiązania dla centrów obsługi klienta, pomagające kontrolować i wydajnie wykorzystywać ograniczone zasoby. Hybrydowe centrale IP-PBX pozwalają na zaprogramowanie dystrybucji połączeń przychodzących według indywidualnych potrzeb. W celu uzyskania wydajnej obsługi połączeń można tak zaprogramować centralę, aby kierowała dzwoniących do odpowiedniej grupy pracowników.

Możliwe jest również przydzielenie dodatkowego numeru wewnętrznego, na który przekierowywane będą połączenia nie odebrane przez określony czas. Tym numerem może być dowolny numer wewnętrzny, np.: firmowa skrzynka pocztowa. Zależnie od tego w jakim trybie pracy znajduje się obecnie centrala (tryb dzienny, nocny, czy tryb przerwy), numer ten może być za każdym razem zupełnie inny.

Scentralizowany system poczty głosowej
Zasoby poczty głosowej mogą być udostępniane w całej sieci. Zapewnia to scentralizowany dostęp do skrzynek pocztowych, powiadamianie o wiadomościach oczekujących, bezpośredni dostęp do skrzynek pocztowych oraz udostępnia funkcję automatu zgłoszeniowego.

Automatyczna obsługa połączeń
Automatyczna obsługa połączeń umożliwia abonentom dzwoniącym dostęp do numerów wewnętrznych firmy, do powiadomień i innych informacji po wybraniu jednocyfrowego numeru. Po wysłuchaniu pierwszego komunikatu menu automatycznej obsługi połączeń, abonent może wybrać jedną z zaproponowanych opcji.

Menu poczty głosowej (VM) na wyświetlaczu TS
Aby ułatwić obsługę, na wyświetlaczu telefonu systemowego (TS) może pojawić się menu poczty głosowej i liczba otrzymanych nowych wiadomości. Użytkownik może odebrać wiadomość lub uzyskać o niej określone informacje.

Monitorowanie nagrywanej wiadomości (LCS)
Po uaktywnieniu trybu LCS można podsłuchiwać aktualnie nagrywane wiadomości i decydować czy odebrać połączenie, czy nie. Ta przydatna funkcja jest podobna do posiadania aparatu zgłoszeniowego bezpośrednio na swoim biurku.

Dwukierunkowe nagrywanie rozmów
Funkcja ta pozwala użytkownikowi telefonu wewnętrznego na rejestrowanie rozmowy w skrzynce pocztowej poprzez proste naciśnięcie przycisku funkcji nagrywania dwukierunkowego (Two-Way Record).

Odmianą tej funkcji jest przekazywanie dwukierunkowe (Two-Way Transfer), które umożliwia użytkownikowi telefonu wewnętrznego nagrywanie rozmów w skrzynce pocztowej innego abonenta. Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm, w których recepcjonistki muszą osobiście nagrywać wiadomości od osób dzwoniących.



Zastrzeżenia:
  1. Technologia, opis, stylistyka i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
  2. Pomimo staranności podczas aktualizacji informacji, prezentowany opis może zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec firmy ULTRAPHON.
  3. Nazwy produktów wymienione w niniejszym dokumencie są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi odpowiednich właścicieli.
  4. Powielanie, przekazywanie, dystrybucja lub przechowywanie części lub całej treści tych stron w jakiejkolwiek formie bez uprzedniej pisemnej zgody firmy ULTRAPHON są zabronione.
  5. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.
* Przy większej ilości zamówienia, istnieje możliwość negocjacji ceny (oferta nie dotyczy towaru oznaczonego jako promocja)


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.