Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
8 Listopad, 2024
Zaawansowany system wideokonferencji High Definition Panasonic KX-VC500

Zaawansowany system wideokonferencji High Definition Panasonic KX-VC500

  • Płynna i interaktywna komunikacja dająca wrażenie przebywania w tym samym pomieszczeniu
  • Zintegrowane nowoczesne technologie Full-HD do przetwarzania wysokiej jakości obrazu
  • Strumieniowanie dźwięku i obrazu HD w czasie rzeczywistym
  • Komunikacja audio w trybie Full Duplex 20kHz (stereo)
  • Szyfrowanie transmisji obrazu oraz dźwięku (AES-CM)
  • Niskie zapotrzebowania na pasmo transmisyjne z automatycznym dostosowaniem
  • Współdzielenie obrazu bezpośrednio z komputera i dodatkowej kamery
Zobacz więcej...

1
2
3
4
5
6
7
8

Telekomunikacja


Klucz aktywacyjny (licencja) Panasonic KX-NCS2249

KX-NCS2249
 
Najważniejsze cechy KX-NCS2249:
Licencja przeznaczona dla central serii KX-NCP: KX-NCP500 i KX-NCP1000 oraz central serii KX-TDE: KX-TDE100, KX-TDE200 i KX-TDE600



Oprogramowanie "Communication Assistant" - pakiet aplikacji zwiększających efektywność
Opracowany przez Panasonic, dla zapewnienia poprawy wydajności, pakiet oprogramowania "Communication Assistant" jest wyjątkowo intuicyjną aplikacją działającą na komputerach PC, integrującą rozbudowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij" (ang. point and click). Łączy on w sobie wizualizację operacji na ekranie, dyspozycyjność, integrację z Microsoft Outlook oraz popularnymi narzędziami biurowymi typu CRM wykorzystującymi TAPI, a także oraz różnorodnymi narzędziami pracy zespołowej, co dla użytkowników telefonii biznesowej oznacza uproszczenie i poprawę jakości komunikacji w czasie rzeczywistym.

Zaprojektowane pod kątem łatwej instalacji i konserwacji - "Communication Assistant" może być wdrażany bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera - co czyni go idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw dysponujących ograniczonymi możliwościami działów IT.

Aplikacja "Communication Assistant" w połączeniu z platformą KX-NCP umożliwia przedsiębiorstwom zaimplementowanie kompleksowej komunikacji - zwiększając wydajność ich biznesu.

"Communication Assistant" - Asystent PG
Asystent PG udostępnia zunifikowaną funkcjonalność poczty głosowej, umożliwiając użytkownikom dostęp i możliwość odtwarzania, w odpowiadającej im kolejności, wszelkich pozostawionych dla nich wiadomości głosowych.

Przedsiębiorstwa korzystające z opcjonalnego zaawansowanego rozwiązania poczty głosowej - systemu KX-TVM - mogą za pomocą Asystenta PG umożliwić użytkownikom "Communication Assistant" wizualne zarządzanie ich wiadomościami głosowymi. Asystent PG może być uruchamiany bezpośrednio z poziomu "Communication Assistant" za pośrednictwem ikony wiadomości. Korzystając z Asystenta PG, użytkownik jest w stanie:
* Wizualnie przeglądać swoje wiadomości głosowe w postaci listy,
* Przeskakiwać do przodu lub do tyłu przez 4-sekundowe fragmenty wiadomości,
* Zmieniać szybkość odtwarzania wiadomości,
* Wstrzymywać i wznawiać odtwarzanie wiadomości,
* Usuwać wiadomości,
* Zmieniać ustawienia skrzynki pocztowej,
* Eksportować wiadomości do komputera PC,
* Przesyłać wiadomości za pośrednictwem poczty e-mail,
* Oddzwaniać do osoby, która zostawiła wiadomość.

Telefon programowy dla aplikacji "Communication Assistant"
Moduł telefonu programowego IP, zawarty w stworzonym przez Panasonic oprogramowaniu "Communication Asistant", umożliwia mobilnym pracownikom, handlowcom, personelowi pomocniczemu oraz każdemu innemu użytkownikowi intensywnie korzystającemu z komputera, korzystanie z funkcji telefonu IP. Dzięki niemu mogą w dowolnym miejscu i o dowolnej porze uzyskać dostęp do funkcji kompleksowej komunikacji. W celu uzyskania możliwości korzystania z telefonu programowego IP, użytkownik potrzebuje po prostu podłączyć się do korporacyjnej sieci IP za pośrednictwem bezpiecznie zarządzanego łącza szerokopasmowego. Wszyscy pracownicy mogą być centralnie podłączeni do korporacyjnej platformy KX-NCP - co zapewnia zwiększoną wydajność pracy biurowej, opartą na wysoko efektywnej kosztowo komunikacji VoIP.

Integracja z Microsoft Outlook
Asystent komunikacji w niezauważalny sposób integruje się z programem Microsoft Outlook, umożliwiając użytkownikom wygodne dzwonienie pod numery telefoniczne pobierane z kontaktów oraz otrzymywanie powiadomień o połączeniach przychodzących, w postaci pojawiających się okienek z komunikatami.

Konsola PC
Oprogramowanie Konsola PC stanowi wsparcie dla operatorów firmowego systemu telefonicznego jako użyteczne narzędzie usprawniające efektywność obsługi połączeń, oraz jakość obsługi klienta. Konsola PC wyświetla informacje dotyczące dzwoniącego na ekranie komputera, jeszcze zanim operator odbierze połączenie. Ułatwia mu to określanie priorytetu obsługi każdego połączenia, dzięki czemu ważni klienci nigdy nie muszą długo czekać. Operatorzy mogą szybko sprawdzić, które linie wewnętrzne są zajęte, a które wolne i przekazać na nie oczekujące połączenia. Mogą również uzyskać dostęp do rozbudowanych funkcji, za pomocą prostych operacji typu "przeciągnij i puść" (ang. drag-and-drop) oraz "wskaż i kliknij" (ang. point-and-click).

Integracja z aplikacjami biznesowymi
KX-NCP obsługuje funkcje Integracji telefonii z komputerem (CTI) (ang. Computer Telephony Integration), umożliwiając synchroniczną współpracę urządzeń telefonicznych i komputerów w celu uzyskania wartościowych narzędzi użytkowych działających na komputerach PC. System wspiera opartą na technologii IP integrację CTI za pośrednictwem dwóch uznanych standardów przemysłowych:

1. Interfejsu programowania aplikacji telefonicznych (ang. Telephony Application Programming Interface - TAPI),
oraz
2. Komputerowego wsparcia dla aplikacji telekomunikacyjnych (Computer Supported Telecommunications
Applications - CSTA).

Wykorzystując interfejsy TAPI oraz CSTA, dla zwiększenia potencjału komunikacji biznesowej, przedsiębiorstwa mogą wdrożyć dostępne na rynku wiodące aplikacje innych firm, w celu uzyskania zestawu aplikacji pokrywających wszystkie wymagania danego rodzaju działalności.



Zastrzeżenia:
  1. Technologia, opis, stylistyka i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
  2. Pomimo staranności podczas aktualizacji informacji, prezentowany opis może zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec firmy ULTRAPHON.
  3. Nazwy produktów wymienione w niniejszym dokumencie są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi odpowiednich właścicieli.
  4. Powielanie, przekazywanie, dystrybucja lub przechowywanie części lub całej treści tych stron w jakiejkolwiek formie bez uprzedniej pisemnej zgody firmy ULTRAPHON są zabronione.
  5. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.
* Przy większej ilości zamówienia, istnieje możliwość negocjacji ceny (oferta nie dotyczy towaru oznaczonego jako promocja)


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.